top of page

Verliefde puber-duiven

Dag ? 40-dagen bloggen Zondagmorgen. Ik doe het witte gordijn in mijn slaapkamer omhoog. Ik was al een tijdje wakker. Door de witte gordijnen word ik op een natuurlijke manier wakker. Zonder schel geluid van een wekker. Het licht en de vogels zijn mijn wake-up call..... Ik kijk door het raam. Mijn ogen volgen de zachtjes dwarrelende kleine roze bloemblaadjes van de Japanse kerselaar tot op mijn terras. Van waar ik sta heb ik een prachtig zicht. Mijn eerste gedachte: het sneeuwt roze lente-bloesem-bloemetjes! Ik denk aan mijn kleinzoontje dat binnenkort wordt geboren. Het begint erop te lijken dat mijn wens om mijn kleinkind ooit te mogen ontmoeten binnenkort werkelijkheid wordt. 

—- Ik had niet gedacht dat ik ooit....... ——- Dit was een zin op mijn mood-bord tijdens mijn lessen loopbaancoaching. Ik heb de zin al vaak kunnen vervolledigen met iets moois! Een wens die ik weer kan invullen. 

Terwijl ik hier in mijn slaapkamer aan mijn kleinzoontje denk vliegen er twee bosduiven de kerselaar in. Ze zijn duidelijk in lentestemming. Vorig jaar hadden ze in deze boom in onze tuin een nestje. Ik vraag me af of het weer hetzelfde koppeltje is. Ze hebben het hier perfect naar hun zin. Ze vliegen achter elkaar als twee verliefde pubers. De lente, I love it! Grote innerlijke schoonmaak!  Nieuw begin, nieuw leven!


  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page