top of page

Si-a-Ria/ Ja aan mezelf

Van harte welkom!

Hallo,

Ik ben Ria.

Dit is mijn verhaal over jaren diëten, afvallen én terug véél gewicht aankomen, chocoladeverslaving en emotie-eten en hoe ik door een zoektocht naar mezelf terug gezonde keuzes maak in mijn leven.

Ik wil mensen inspireren met mijn verhaal en geef je

* gezonde, heerlijke, leuke en gemakkelijke recepten

* tips om anders te durven, denken en doen

Wat heeft eten met de zoektocht naar mezelf te maken?

Sinds april volg ik het "Nooit-meer-op-dieet" programma van Nathalie Theys.

Het is een avontuur geworden dat ik nooit meer zal vergeten en nooit voor mogelijk had gehouden.

Een road trip met ups en downs, van uitbundige vrolijkheid, verdriet in het kwadraat tot onvoorwaardelijke liefde voor mezelf en al wat ik doe.

Strand Bredene, juni 2016

Strand Bredene juni 2016

Ik vergelijk mijn reis graag met de golven van de zee, eens woest en wild, een ander moment kalm en rustig, maar steeds boeiend, leerrijk, spannend en mooi!

Ik wens je veel leesplezier!

Lieve groeten,

Ria


  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page