top of page

Paaseitjes en party-kikkers!

Dag 8 (40 dagen bloggen challenge)

Gisteren ben ik volledig de mist ingegaan.

Nou niet letterlijk natuurlijk.....

(.....ik hou van natuurfoto’s in de vroege ochtendmist, wazige bomen in een veld...... oepsiedepoepsie, ik wijk af zeker? haha) Ik ben blijkbaar een expert in het omzeilen van moeilijkheden aanpakken. Eerst wou ik er niet over bloggen omdat : - Te moeilijk - Wat zullen mensen wel niet denken - Wie is daar nu in geïnteresseerd - Niet klagen of zagen - Te persoonlijk - Geen mens die er iets aan heeft

Yep mijn ongeloof-kikkers vieren feest! Party! Jeuj!  Tot ik besefte: hey, misschien zijn er meer mensen zoals ik met een chocoladeverslaving? Hey, misschien kan ik die mensen inspireren met mijn blog? Hoe tof zou dat zijn? Even rewinden naar het begin van deze blog. Gisteren heb ik 10 paaseitjes achter elkaar opgegeten in een mistig veld. Voilá, t is eruit. Op tafel gegooid!

Oké dat van dat mistig veld is verzonnen.  Yep, daar zit ik nu, met mijn gezicht zo rood als een tomaat. Waren het maar 10 tomaten geweest maar nee, het waren chocolade paaseitjes. Potvolkoffie, verdikkemenogaantoe, jandorie, wat ben ik stom stom stom. Hela Riake! W8s eventjes.... Weet je nog wat je geleerd hebt?

Zelfliefde is zo belangrijk!

Één trapke terug naar beneden betekent niet dat je nooit boven zult geraken.... Het betekent dat je iets later boven zult zijn, niet meer, niet minder. 

En boven ..... daar wacht de paashaas. 🤗 Feit: ik heb 10 paaseitjes gegeten. Er is geen ramp gebeurd. Feit: nu heb ik de hele week geen paaseieren om te snoepen. (maar in de winkel wel haha) Feit: ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen gezondheid en mijn eigen geluk. Feit: ik hoef al die dramatische verhalen in mijn hoofd niet te geloven Feit: het is een feit dat dit allemaal feiten zijn. Wat een mind-changing. Ik sta op en kijk wat ik zie: DE ZON! Een nieuwe dag! ZONDAG! 


Les 1: geloof die party-kikkers niet

Les 2: ik kan het! Les 3: ik ga ervoor!                                    

  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page