top of page

Vogeltjes, Mozart en het Sportpaleis

Vrijdag 6.30u. Mijn slaapnestje ....cosy-comfortabel warm. Ik overloop in mijn gedachten de weg die ik gisteren gewandeld heb. Was het de juiste weg? Wat als ik mij vergis? Wat als ik in rondjes loop en niet verder kom? Waar vind ik de antwoorden......? Ik open mijn ogen én mijn oren! Een vogel zingt zijn morgenlied uit volle borst! Zoooo luid als een trompet. Zoveel kracht in zo een klein beestje... Wondermooi! Ik hou echt van die ochtenden in het voorjaar wanneer de natuur ontwaakt. Een nieuw begin, elk jaar opnieuw, elke lente opnieuw. Wat ben ik toch een gelukzak! Die zangertjes in mijn Rose-Garden. (....de rozen zitten nu nog verstopt ...) I love it! Een geanimeerd concert gratis en voor niets. Het sportpaleis kan daar niet aan tippen. :) Ik vraag me soms af wat die kleine gevleugelden tegen elkaar fluiten. Zoveel verschillende toonhoogten. De ene zet in en dan hoor je in de verte nog een en nog een. Zo een prachtig samenspel. 

Zou Mozart hier zijn inspiratie gehaald hebben? Nu weet ik het zeker! De lente heeft haar koninklijke intrede gedaan! De lente met haar frisgroene boomblaadjes en weldra de zachtroze bloesems. Het verbaast, verwondert én ontroert me telkens weer opnieuw en opnieuw. Ik loop naar beneden voor mijn ontbijt. Ik heb echt iets met “ontbijten”. Ik blijf lang aan tafel zitten omdat ik er zo van geniet.... De start van een stralende dag! Dag 2 van mijn 40dagen vasten-blog-challenge. Dag 14729087 (ben niet goed in tellen...) in mijn jonge leven..... Sinds kort wens ik mezelf ook iets toe: Babe, you got this! 

Smoothie: 

spinazie , appel, ananas, amandelmelk , (honing) 


  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page