top of page

Ik en mijn sprekend zoetje.....

Chocolade I love it!

Wat zeg ik?  I adoooore it! 

Soms lijkt het alsof dat bruine zoetje twee ogen en een mond heeft. “Eet mij”, zegt het. En nog een en twee en drie en hoplaaa vanaaaa vier......eet het hele pak!

Owla wacht eens even.... dat verhaaltje klopt niet.

Chocolade kan helemaal niet spreken. Of toch! Misschien zegt het me iets maar hoor ik het niet zo goed. Ik besluit beter te luisteren met beide oren goed open!

“Eet mij” en “kijk waar ik vandaan kom”. 

“Ik werd met veel liefde gemaakt door mensenhanden die kwaliteit superbelangrijk vinden, die de allerbeste ingrediënten uitkiezen om mij te maken”

“Eet een klein stukje van mij, laat de smaak goed doordringen en zeg me dan of je de liefde proeft....”


  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page