top of page

GPS instellen op ZON en CHIA pudding

Waar krijg jij energie van? Ik ben zo blij. Ik had me deze morgen boos gemaakt.... Wat was er dan gebeurd dat ik me blij voel? Ik kon me volledig distantiëren van mijn boosheid. Ik merkte mijn negatieve gedachten op. Daarna vroeg ik mezelf af: wat wens ik voor mezelf? Toen ik antwoordde tegen mezelf: “ik wens mezelf een relaxte dag waarin ik ga genieten van de zon” verdween mijn boosheid ook als sneeuw voor de zon! Wat een overwinning op mezelf! Ik heb me niet meer laten leiden door mijn gevoelens maar ben zelf aan het stuur gaan staan en ben mijn eigen GPS geworden naar wat voor mij een gelukkig leven is! Ik heb een lekker ontbijt gemaakt uit NMOD deel 5 Sandra Bekkari. Yes! I did it!  


  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page