top of page

Droom, Visualiseer

Dag 6 - 40 dagen bloggen challenge.

Wanneer niets onmogelijk is, is alles mogelijk!

Dit was mijn fortune cookie met Kerst.

Wat ik geleerd heb tijdens mijn nooit-meer-op-dieet cursus is dat visualisatie heel belangrijk is.

Onder het motto “if you can dream it you can do it”(Walt Disney) , ben ik ooit aan deze cursus en aan deze blogsite begonnen.

Wat ben ik met een prachtige quote als ik ze niet “voel”?

Niets natuurlijk.

Vandaag plan ik dus in mijn purpuz planner (Clen Verkley) mijn visualisatie van mijn doel in.

Hoe ziet een gelukkig en gezond leven er voor mij uit.

Hoe ziet mijn overwinning van emo-eten eruit? 

Wat me al geholpen heeft is de app simple mind.

Een soort “mindmapping” zeg maar.

Ik kan hier met kleurtjes werken.

Mijn doel staat centraal.

Dan kan ik zien wat mijn doel voor me betekent op gebied van bv ontspanning, bewegen, op gebied van vriendschap, en zo op alle gebieden.

Wanneer ik mijn doel visualiseer gebruik ik mijn zintuigen.

Wat voel ik?

Wat draag ik?

Wat doe ik?

Wie is er bij mij?

Waar ben ik?

Wat zeg ik?

Hoe zeg ik het?

Wat eet ik?

Wat proef ik? 

Wat drink ik?

Hoe voel ik me daarbij?

Wat hoor ik?

Wat denk ik? 

  • Black Instagram Icon
FOLLOW ME
SEARCH BY TAGS
Er zijn nog geen tags.
FEATURED POSTS
ARCHIVE
bottom of page